Elements Kit

Take your website to next level

افزایش چابکی سازمان، محبوب کارکنان

WHAT WE DO

Don't be afraid to give up the good to go for the great

Design & Development

Far far away, behind the word moun far from the countries Vokalia Place supplies with regelialia.

Design & Development

Far far away, behind the word moun far from the countries Vokalia Place supplies with regelialia.

Design & Development

Far far away, behind the word moun far from the countries Vokalia Place supplies with regelialia.

About us

World’s best solution

مدیریت کارها و هزینه‌ها، مدیریت کارمندان و نیروهای سازمانی، شناسایی ارزش هر نفر تسلط بر اطلاعات پروژه‌ها مزایای زیادی نصیب سازمان می‌کند و در صورتی که پروژه‌ها از کنترل خارج شوند تصمیم‌گیری دشوار، مدیران کلافه و سازمان دچار افول جاری می‌شود. هر سازمانی هم دارای فرآیندهای روتین و تکراری است و هم نیازمند اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی در داخل سازمان است مدیران ارشد و مدیران میانی در صورت تعریف طرح‌های مقطعی به عنوان پروژه می‌توانند قدرت برنامه‌ریزی خود را افزایش داده و کنترل پیشرفت اقدامات را بهتر انجام دهند این پروژه‌ها از طراحی یک محصول جدید، شرکت در نمایشگاه‌، اجرای یک طرح بازاریابی، تغییر ساختار سازمانی، پیاده سازی یک سیستم مدیریتی، تدوین یک طرح مالی مانند بودجه‌ریزی، ارتقا یا تغییر سیستم‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری و ده‌ها مثال دیگر است.

WordPress
0%
Web design
0%
Digital Marketing
0%

Pricing Plan

Choose Pricing Plan

Free

$ 00.0 /Month

Full Access Library
2 Multiple User
24/7 Support

Personal

$ 1.99 /Month

Full Access Library
4 Multiple User
24/7 Support

Enterprise

$ 3.99 /Month

Full Access Library
6 Multiple User
24/7 Support

Professional

$ 5.99 /Month

Full Access Library
8 Multiple User
24/7 Support

در نرم افزار مدیریت پروژه جاپکو، پروژه‌های سازمانی تعریف و افراد مرتبط در آن عضو می‌شوند. اطلاعات پروژه نیز به صورت سیستماتیک به جریان می‌افتد. همه این اتفاقات به صورت یکپارچه در محیطی انجام می‌شود که کاربران به طور عادی و به راحتی در آن حضور دائمی دارند و ثبت اطلاعات پروژه یک کار اضافه خسته‌کننده حساب نمی‌شود.

Jhone Smith WordPress Dev.

امروزه حجم زیادی پروژه‌های گوناگون در سازمان‌ها در جریان است، که مدیریت تمامی پروژه‌ها قطعا آسان نیست، زیراکه هر پروژه در ابتدای راه نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد، در حین اجرای پروژه مسئولیت‌ها و وظایف افراد باید بصورت دقیق و روشن بیان شود، همچنین گاهی نیاز به مشورت و تبادل نظر بین اعضای تیم پروژه جهت یافتن راه‌حل مناسب برای مشکلات وجود دارد. همچنین مقایسه‌ای بین زمان و هزینه صرف‌شده در پروژه نسبت به زمان و هزینه تخمینی انجام داد که بتوان اختلاف آن‌ها را به حداقل رساند.

Russel Hall WordPress Dev.

جهت توانایی مدیریت پروژه‌ها نیاز به ابزاری دقیق، قوی و از همه مهمتر در دسترس برای تمامی افراد پروژه می‌باشد. نرم افزاری که بتوان در آن برنامه‌ریزی پروژه‌ را انجام داد، کارها و مسئولیت‌های اعضای تیم را مشخص کرد و امکان گفت‌وگو و مکاتبه بین تمام اعضای پروژه جهت مشورت و تبادل نظرات وجود داشته باشد.

Susan Bishop WordPress Dev.

شرکت جاپکو نیازهای بازار را شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم‌افزار مدیریت پروژه مبتنی بر شبکه اجتماعی سازمانی نموده است. بارزترین ویژگی این نرم‌افزار تولید آن در بستر شبکه اجتماعی است که کاربران براحتی، در هرجا و هرزمان تنها با داشتن یک تلفن همراه هوشمند بتوانند از مسئولیت و کارهای خود مطلع شوند، با همکاران و اعضای تیم خود درباره مسائل مختلف به گفت‌وگو بپردازند، داشبورد کارهای خود را ببینند و کاربرگ زمان کارهای خود را وارد کنند، گزارشات خود را ثبت نمایند و به تمامی اسناد و اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته‌باشند.

Jhone Smith WordPress Dev.

با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه مدیران پروژه میتوانند پروژه‌های خود را برنامه‌ریزی کنند و سطح دسترسی تمامی اعضای تیم را مشخص می‌کنند مسئولیت و کارها را تعریف کرده و به اعضای تیم تخصیص می‌دهند، برای هر کار و یا مسئولیت ناظری که کار را تایید کند، تعیین می‌کنند و به وسیله گزارشات کاربردی و دقیق از وضعیت تمامی پروژه‌ها مطلع خواهند شد و همچنین به تبادل نظرات و تجربه‌های خود با سایر کاربران خواهند پرداخت و در نهایت بتوانند زمان و هزینه برنامه‌ریزی شده و آنچه بطور واقعی رخ داده است را مقایسه نمود و دلایل خطای برنامه‌ریزی را مشخص آتی این خطای محاسبه را به حداقل رساند.

Russel Hall WordPress Dev.

تسلط بر اطلاعات پروژه‌ها مزایای زیادی نصیب سازمان می‌کند و در صورتی که پروژه‌ها از کنترل خارج شوند، تصمیم‌گیری دشوار، مدیران کلافه و سازمان دارای افول جدی می‌شود.

Susan Bishop WordPress Dev.

    شرایط تعریف پروژه‌ها در سازمان متفاوت است؛ به عنوان مثال بعضی از پروژه‌ها در شرایط اضطراری تعریف می‌شوند و برخی دیگر از لحاظ زمانی در اولویت بسیار بالاتری قرار می‌گیرند و تعریف پروژه‌های بعدی به اتمام آن پروژه‌ها وابسته خواهدشد. تمامی این موارد به علاوه پروژه‌هایی که در حالتی عادی روال عادی خود را طی می‌کنند و یا به اتمام رسیده‌اند، در یخش وضعیت پروژه‌ها قابل مشاهده هستند.
    نحوه نمایش این پروژه‌ها بر اساس شاخص‌هایی از قبیل تاریخ شروع یا پایان، اولویت پروژه‌ها، برچسب‌ها و سطح پروژه‌ها قابل مرتب‌سازی می‌باشند.
    همچنین قابلیت اعمال عملیات‌های گروهی مانند تغییر وضعیت چند پروژه روی پروژه‌ها فراهم می‌باشد.

    این قابلیت به منظور تعریف طرح‌های کلان و زیر طرح های یک مجموعه پروژه و نمایش وابستگی پروژه ها به یکدیگر ایجاد شده‌است.
    برای هرکدام از این اجزاء می‌توان برآورد زمانی، تاریخ شروع و پایان و برچسب تعریف کرد و با استفاده از برچسب‌های رنگی، وضعیت آن‌ها را (فوری، ضروری و عادی) مشخص نمود.
    همچنین هر سطح دارای بخشی برای نمایش تاریخچه فعالیت‌ها جهت در جریان قرار گرفتن مدیران بر جریان فعالیت‌های پروژه‌ها در سطح‌ها می‌باشد.

    در هر پروژه تعریف شده علاوه بر امکان افزودن/حذف کردن اعضای شرکت‌کننده، شما قادر به تعریف نقش اعضا و تعیین دسترسی آنان می‌باشید؛ مواردی مانند امکان تعریف کار، تخصیص کار به دیگران، باگذاری فایل، تخصیص ناظر به کار و امور مالی

    یکی از مؤثرترین نکات در راستای افزایش بهره‌وری فردی و گروهی، آگاهی افراد از وظایفشان و اولویت انجام آن‌ها می‌باشد. در این بخش کاربران تمام وظایف و کارهایی که باید انجام دهند را به ترتیب اولویت مشاهده می‌کنند

    نمای اسکرام این امکان را فراهم می‌کند که وضعیت پروژه برای هر یک از اعضای حاضر و مدیر آن پروژه نمایش داده شود.
    به این صورت که هر کاری که به هر فرد تخصیص داده شده در یکی از سه وضعیت “کار‌های کامل شده”، “کار‌های درحال انجام” یا “کارهای در صف انجام” قرار خواهد داشت و به صورت دسته‌بندی شده بر اساس وضعیتشان نمایش داده می‌شوند.

    به عنوان مثال به منظور مشاهده لیست کارهای امروز یک فرد خاص، می‌توانید از امکانات بخش فیلتر استفاده کنید. برای این کار کافیست در قسمت زمان‌بندی کارها، گزینه امروز و در قسمت تخصیص‌ها نام فرد مربوطه را درج کنید. این بخش دارای گزینه‌های بسیاری می‌باشد که تمام نیاز شما را برای مشاهده انواع لیست‌های فیلتر شده برطرف می‌کند.

    در پروژه‌های تیمی، هم‌فکری و به اشتراک‌گذاری نظرات و ایده‌ها یکی از سازنده‌ترین تعاملات بحساب می‌آید، مخصوصا اگر تمامی آن‌ها در جایی بصورت مکتوب محفوظ و قابل دسترسی باشد.
    به همین منظور اعضاء هر پروژه در بخش گفتگو می‌توانند با یکدیگر گفتگو کنند، آخرین کار انجام‌شده‌ی خود را به اشتراک بگذارند و از ایده‌ها و نقد و نظرات یکدیگر برخوردار شوند و در هر زمان مطالب جمع‌اوری شده را مطالعه و بررسی کنند.

    به کمک گزارشات می‌توان کیفیت پیشرفت یک پروژه را مورد بررسی قرار داد. آگاهی از مقدار منابع مصرف شده، پیشروی مناسب یا نامناسب پروژه با توجه به زمان‌بندی‌های تعریف شده و مواردی از این قبیل با مراجعه به این بخش میسر شده است.
    همچنین طراحی داشبورد مناسب برای این بخش، دریافت اطلاعات از این گزارشات را برای شما تسهیل و تسریع کرده‌است.

    در شرایطی که مهلت انجام کار رو به اتمام باشد و یا در موقعیتی که نیاز دارید کار محوله به فردی را به او یاد‌آوری کنید، در این قسمت امکان ارسال پیام یادآوری فراهم شده‌است.

    تعامل و گفتگو در مورد جنبه‌های مختلف یک پروژه مطمئناً در روند اجرایی پروژه مؤثر می‌باشد. ایجاد یک تالار گفتگو با موضوعی خاص و تعریف شده این امکان را برای همه افراد حاضر در پروژه فراهم می‌کند که بتوانند دلایل، نظرات و مستندات خود را حتی خارج از محیط سازمان ارائه کرده و دستیابی به راه حل‌ها و ایده‌های جدید را برای هم تیمی‌های خود فراهم و ساده‌تر کنند.

    برای هر کدام از پروژه‌ها در هر سطحی که تعریف می‌شوند لازم است زمان بندی مشخصی تعیین گردد چرا که ممکن است افرادی که در یک فعالیت خاص شرکت دارند در فعالیت دیگری نیز حضور داشته‌باشند و یا شروع هر کدام از فاز‌های پروژه نیازمند اتمام قسمت‌های دیگری از آن باشد.
    بنابراین تقدم و تأخر فازهای یک پروژه می‌تواند در نحوه تخصیص منابع مختلف انسانی و مالی نقش آفرین باشد. تایم شیت این امکان را فراهم می‌کند تا افراد میزان زمان اختصاص داده به هر کدام از فعالیت ها را به تفکیک و با سهولت ثبت نمایند. مدیر پروژه در هر زمانی می تواند گزارشاتی را بر حسب میزان زمان هر فرد یا میزان زمان صرف شده بابت هر کار را دریافت نماید. تایم شیت به مدیر پروژه کمک می کند تا افرادی که زمانی بیش از زمان برآورد شده برای کارها وقت صرف می نمایند را شناسایی کرده و برای آموزش آنها اقدام نماید. همچنین مدیر پروژه با دریافت گزارش انحراف زمان صرف شده نسبت به زمان پیش بینی شده می تواند در آینده زمان بهتری را برای برآورد کارها محاسبه نماید.

    در بخش تایم شیت این امکان فراهم می آید تا با یکپارچگی این نرم افزار با نرم افزار حضور و غیاب افراد مطابق زمان حضور خود تایم شیت را تکمیل نمایند و خطاهای انسانی به حداقل برسد.

    نکته‌ای که همواره در مدیریت پروژه حائز اهمیت فراوانی است حرکت در چارچوب برنامه می‌باشد؛ و درکنار آن توجه به میزان پیشرفت کارهای محوله به هر فرد از اهمیت بسزایی برخوردار است.
    میزان پیشرفت کار هر فرد و همچنین میزان پیشرفت پروژه در این بخش قابل رؤیت بوده و با توجه به آمار ارزشمندی که ارائه می‌کند، شما را در بهبود برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه راهنمایی می‌کند.

    با مراجعه به این بخش می‌توانید همه فعالیت‌های اعضای حاضر در پروژه از قبیل نوع فعالیت، تاریخ، ساعت و بخشی که فعالیت مورد نظر انجام شده را مشاهده کنید. مزیت مهمی که این بخش در اختیار شما قرار میدهد اینه که ردگیری ساده‌ی فعالیت موردنظرات بواسطه امکان جستجویی که در این بخش تعبیه شده، می‌باشد.

    در این بخش تمامی فایل‌هایی که در هر زمان توسط هر یک از اعضای تیم بارگزاری شده، به صورت تفکیک شده قابل مشاهده می‌باشند.
    ارزش این بخش بیشتر در زمانی که پروژه به اتمام رسیده باشد نمایان می‌شود چرا که آرشیوی کامل از تمامی فایل را در طی انجام این پروژه در اختیار شما قرار خواهد داد.

    پنل مدیریت پروژه هم‌تیک کاملا از تقویم شمسی پشتیبانی کرده و افراد می‌توانند فعالیت‌های محتلف خود در پروژه را بر اساس تاریخ شمسی تعریف کنند.

    مدیریت هزینه‌ها و بودجه‌بندی از پیچیده‌ترین جنبه‌های یک پروژه است. به همین علت بسیاری از سازمان‌ها و استارت‌آپ‌ها از این قسمت چشم پوشی می‌کنند. در حالی که جهت تکمیل هر کدام از فاز‌هایی که برای یک پروژه تعریف شده هزینه‌هایی باید لحاظ گردد.
    پیش‌بینی این هزینه‌ها و حتی پیش‌بینی نوساناتی که می‌تواند در هزینه‌های لازم جهت اجرای یک پروژه اتفاق بیافتد کمک شایانی به نحوه تأمین مالی خواهد‌کرد و در واقع می‌تواند هزینه‌های مالی یک پروژه را تا حد زیادی کاهش دهد.
    همسو این مدیریت و پیش‌بینی را به خوبی انجام می‌دهد و با تعیین بودجه اعضاء پروژه موجب کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از هزینه‌های اضافی شده و با مدیران پروژه کاملا همسو پیش خواهد رفت.

    با توجه به روند اجرایی در فاز‌های مختلف پروژه، ممکن است شرایط خاصی رخ بدهد.
    مثلا؛ اولویت دهی به کارها یا پروژه‌های مختلف که با توجه به کمبود منابع نیروی انسانی یا منابع مالی، یا مواقعی ممکن است لازم باشد فعالیتی توسط فرد خاصی در سازمان انجام شود تا پروژه متوقف نگردد.
    این مسائل اجتناب ناپذیر است اما نرم‌افزار همتیک این امکان را در اختیار اعضای تیم استفاده‌کننده قرار داده‌است تا پروژه‌ها و کارها را بر اساس فیلترهای مختلف زمانی، اولویت آن‌ها و … برچسب‌گذاری کنند و مطمئن باشند که هیچ فعالیتی از قلم نمی‌افتد.

    تعریف پروژه و فازهای مختلفی که برای آن تعریف می شود، نیاز به جزئیات زیادی مثل تعریف افراد و برچسب ها و … دارد در حالی که بعضی از پروژه های ما شبیه به پروژه هایی هست که قبلا مشابه آن را اجرا کرده ایم. الگو، این امکان را ایجاد می کند که همان روالی که برای مدیریت پروژه قبلی داشته ایم را برای پروژه مشابه بتوانیم استفاده کنیم.

    در این قسمت هر کاربر می تواند لیست کارهای خود به تفکیک پروژه هایی که عضو آن است را مشاهده نماید. زمان در نظر گرفته شده برای هر کدام از کارها جلوی آن نوشته شده و کارهای انجام شده با علامت تیک در کنار آن و به صورت خط زده شده نمایش داده می شود. در این صفحه هر کاربر وضعیت کارهای خود را در یک نگاه مشاهده می کند.
    ارزشمندترین عملکرد این بخش نمایش وضعیت کارهای ان